Защо опитно поле по SEO копирайтинг*?
Този блог възникна като упражнение по SEO копирайтинг.
Платформата на Blogger избрах най-вече заради Google и свързаните с него предимства. Все пак текстът беше в центъра на експеримента, не картинките.
Първоначално споделено на глас нямаше тематични ограничения (беше грешка), а по-късно заприлича на истински travel blog. След година си направих друг, вече тематичен блог – вместо пътеводител (блог за пътуване и пътеписи).
Иначе най-добри резултати (първа страница с резултати от търсене в Google) имам точно с ключови думи и семантични ядра, свързани с туризъм и пътуване (напр. „Карлови Вари“, "Пасау“, „Прага пътеводител“, „Прага съвети за пътуване“, „Прага пътепис“, „Виена сувенири“, "Шабла на море" и т.н.), както и с чуждоезиково обучение (напр. "как да уча чужд език", "как да се науча да говоря чешки"). При това блогът още няма фейсбук страница. Имам и публикация, която стана viral във FB три години след написването ("На море в Шабла") – всичко започна с един пост във форума на bg-mamma.com.
Някои грешки коригирах в движение, други останаха (като името на блога например).
Експериментът продължава…
*SEO копирайтинг – определена техника на писане на текстове за уеб сайтове, като целта е конкретният сайт да излезе на предни позиции при търсене в Google.
Няма коментари:
Публикуване на коментар