събота, 20 октомври 2012 г.

Здравейте! :-)

Радвам се, че открихте блога ми. По принцип не съм много добра в споделянето, но обичам да пиша – писането ми помага да вкарам малко ред в общия хаос. Надявам се и вие да участвате.

Накратко за мен


Аз съм Ваня Григорова филолог по образование, наблюдател по нагласа.

Обичам разкази с неочакван край и всякакви истории за пътешествия. Падам си по въпроси със защо и отговори, които започват със защото. Обожавам миризмата на печени чушки и на мокрия асфалт след летен дъжд. Ако имам избор, предпочитам черен шоколад и морето през септември. 

Не обичам да бързам и мразя да нямам време. Вече знам, че добрият план решава този проблем. А понякога просто трябва да тръгнеш навреме.

Защо блог за работа и свободно време, или опитно поле за SEO copywriting? 


а) Кратък отговор: за да мога да пиша за всичко, макар че липсата на тематична ниша ще направи SEO копирайтинга по-труден.

б) Дълъг отговор: когато търсих описание за блога си, исках името да бъде универсално и все пак конкретно. Нещо като „за нещата от живота”, но без да бъде толкова банално или претенциозно. „Блог за работа и свободно време, или опитно поле за SEO copywriting” е точното име, мога да пиша за всичко, докато си правя експерименти с писането на оптимизирани текстове.

И така, в блога ми ще има постове за работа и свободно време, за правопис и пътешествия, за мои лични наблюдения и други чужди истории. 

Ако четете това, значи, имам успех със SEO копирайтинга. :-)

2 коментара:

  1. Определено имаш, блогът излезе на първата страница в гугъл, когато търсих пътепис за Прага :)

    ОтговорИзтриване